Hasła reklamowe

Hasła reklamowe dla Ciebie

 

Każdy zadaje sobie pytanie jakie powinno być dobre hasło, czy slogan. Odpowiedź wydaje sie prosta - takie żeby przekonało do produktu, firmy lub nakłaniało do  akcji. To oczywiscie jest najważniejsze, wcześniej jednak należy zadbać, by hasło było oryginalne, zwięzłe i trafiało do odpowiedniej grupy odbiorców.

Czym różni się slogan firmowy od hasła?

Slogan to krótki komunikat przypisany do  danej marki, który buduje wartość i reputację marki. Wskazuje na unikalne przewagi i wynika z misji firmy np:

VIGOR – Real effect
AMBIENTERM – Smart in design
PROKON - You can bild

Hasło reklamowe jest podstawowym narzędziem reklamy, które informuje, zachęca do zakupu i zwraca uwagę na produkt. Aby hasło przebiło się przez ogrom informacji stosujemy wiele chwytów: odwołujemy się do emocji, wykorzystujemy rymy, dowcip, parafrazy znanych treści, wieloznaczności. W ten sposób budujemy pożądane zachowania klientów, które w efekcie firmie przynoszą zyski. Pamiętamy że hasło, jako element komunikacji, musi być spójne ze strategią firmy i  stanowić wsparcie dla kreowania tożsamości firmy.

Pamiętaj! Warto skontaktować się z profesjonalną firmą i zasięgnąć porady, bo odpowiednio dobrane hasło, czy slogan  buduje przewagę firmy, buduje jego tożsamość i  świadomość marki. Błędne posługiwanie się narzędziem jakim jest słowo prawadzi do strat wizerunkowych a także materialnych.

PRZYKŁADOWE REALIZACJE - Przykładowe hasła reklamowe od positiv: